"ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ"
Το θέμα που ασχοληθήκαμε στο εργαστήρι Δημιουργικής έκφρασης δεν ήταν άλλο απο τις καιρικές συνθήκες.
Πως γνωρίζουμε τι καιρό θα κάνει; Ποιός μας λέει τον καιρό; Πως γίνονται οι προβλέψεις του καιρού;
Αυτές και άλλες τόσες ερωτήσεις μας απασχόλησαν και κάναμε ότι μπορούσαμε για να τις απαντήσουμε.
Η παρακολούθηση ενός δελτίου καιρού άρεσε πολύ στα παιδιά.Τους ήταν ιδιαίτερα οικείο, καθώς καθημερινά παρακολουθούν αντίστοιχα δελτία καιρού στην τηλεόραση.Εξηγήσαμε πως οργανώνεται ένα δελτίο καιρού, ποιές είναι οι πληροφορίες που μας δίνει και πως οι μετεωρολόγοι μελετούν τα καιρικά φαινόμενα.
Απο τη θεωρία περάσαμε σύντομα στην πράξη ετοιμάζοντας ένα παιχνίδι προσποίησης. Θα κάναμε το δικό μας δελτίο καιρού και θα γινόμασταν για λίγο μικροί μετεωρολόγοι.
Ο χάρτης της Ελλάδος αναρτήθηκε στον πίνακα και οι διευκρινίσεις για το πως θα παίξουμε δόθηκαν. Οι μικροί μετεωρολόγοι ανυπομονούσαν να κάνουν το δελτίο καιρού τους.Χωρίς κείμενο, αλλά με έμπνευση και αυθορμητισμό τα παιδιά μας ένα προς ένα παρουσίασαν το δικό τους δελτίο καιρού, γεμάτα με πληροφοριες για τη θερμοκρασία, τους ανέμους, την ηλιοφάνεια, τις καταιγίδες και όλα τα καιρικά φαινόμενα που γνώριζαν.
Μετά τα δελτία καιρού χαλαρώσαμε παίζοντας τις αγαπημένες μας μουσικές καρέκλες μα με λίγο διαφορετικό τρόπο. Η μουσική που χρησιμοποιήσαμε για το παιχνίδι ήταν ήχοι απο διάφορα καιρικά φαινόμενα που μάθαμε, όπως η βροχή, ο άνεμος, η βροντή και άλλα κάνοντας το παιχνίδι μας μοναδικά όμορφο.
Το τελευταίο παιχνιδάκι μας ήταν ένα παιχνίδι ταχύτητας.Ποιός θα ανταποκριθεί πιο γρήγορα στις εντολές του πάνω κάτω; Ποιός θα μπερδευτεί και θα χάσει;Ποιός τελικά θα είναι ο πιο γρήγορος;
Διασκεδάσαμε, γελάσε, μπερδευτήκαμε, ξεμπερδευτήκαμε και αναδείξαμε και νικητή.
Στο τελευταίο σκέλος της συνάντησης ασχοληθήκαμε όπως πάντα με τη δραματοποίηση. Το βιβλίο που μας ενέπνευσε ήταν ο μύθος της Δήμητρας και της Περσεφόνης, που στόχο είχε να μας μάθει τις εναλλαγές των εποχών και πως αυτές συνέβαιναν σύμφωνα με τη μυθολογία μας.
Οι ρόλοι μας κατανεμήθηκαν και η δραματοποίηση του βιβλίου έγινε με επιτυχία,με τους μικρούς μας φίλους να γίνονται εξαιρετικοί ηθοποιοί......
Το θέμα που ασχοληθήκαμε στο εργαστήρι Δημιουργικής έκφρασης δεν ήταν άλλο απο τις καιρικές συνθήκες.
Πως γνωρίζουμε τι καιρό θα κάνει; Ποιός μας λέει τον καιρό; Πως γίνονται οι προβλέψεις του καιρού;
Αυτές και άλλες τόσες ερωτήσεις μας απασχόλησαν και κάναμε ότι μπορούσαμε για να τις απαντήσουμε.
Η παρακολούθηση ενός δελτίου καιρού άρεσε πολύ στα παιδιά.Τους ήταν ιδιαίτερα οικείο, καθώς καθημερινά παρακολουθούν αντίστοιχα δελτία καιρού στην τηλεόραση.Εξηγήσαμε πως οργανώνεται ένα δελτίο καιρού, ποιές είναι οι πληροφορίες που μας δίνει και πως οι μετεωρολόγοι μελετούν τα καιρικά φαινόμενα.
Απο τη θεωρία περάσαμε σύντομα στην πράξη ετοιμάζοντας ένα παιχνίδι προσποίησης. Θα κάναμε το δικό μας δελτίο καιρού και θα γινόμασταν για λίγο μικροί μετεωρολόγοι.
Ο χάρτης της Ελλάδος αναρτήθηκε στον πίνακα και οι διευκρινίσεις για το πως θα παίξουμε δόθηκαν. Οι μικροί μετεωρολόγοι ανυπομονούσαν να κάνουν το δελτίο καιρού τους.Χωρίς κείμενο, αλλά με έμπνευση και αυθορμητισμό τα παιδιά μας ένα προς ένα παρουσίασαν το δικό τους δελτίο καιρού, γεμάτα με πληροφοριες για τη θερμοκρασία, τους ανέμους, την ηλιοφάνεια, τις καταιγίδες και όλα τα καιρικά φαινόμενα που γνώριζαν.
Μετά τα δελτία καιρού χαλαρώσαμε παίζοντας τις αγαπημένες μας μουσικές καρέκλες μα με λίγο διαφορετικό τρόπο. Η μουσική που χρησιμοποιήσαμε για το παιχνίδι ήταν ήχοι απο διάφορα καιρικά φαινόμενα που μάθαμε, όπως η βροχή, ο άνεμος, η βροντή και άλλα κάνοντας το παιχνίδι μας μοναδικά όμορφο.
Το τελευταίο παιχνιδάκι μας ήταν ένα παιχνίδι ταχύτητας.Ποιός θα ανταποκριθεί πιο γρήγορα στις εντολές του πάνω κάτω; Ποιός θα μπερδευτεί και θα χάσει;Ποιός τελικά θα είναι ο πιο γρήγορος;
Διασκεδάσαμε, γελάσε, μπερδευτήκαμε, ξεμπερδευτήκαμε και αναδείξαμε και νικητή.
Στο τελευταίο σκέλος της συνάντησης ασχοληθήκαμε όπως πάντα με τη δραματοποίηση. Το βιβλίο που μας ενέπνευσε ήταν ο μύθος της Δήμητρας και της Περσεφόνης, που στόχο είχε να μας μάθει τις εναλλαγές των εποχών και πως αυτές συνέβαιναν σύμφωνα με τη μυθολογία μας.
Οι ρόλοι μας κατανεμήθηκαν και η δραματοποίηση του βιβλίου έγινε με επιτυχία,με τους μικρούς μας φίλους να γίνονται εξαιρετικοί ηθοποιοί......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου