"ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΜΕΣΩ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ"
Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου πραγαματοποιήθηκε στο χώρο μας ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 4-7 ετών απο τη Δρ. Παιδοψυχολογίας Βένια Κουτσομπίνα. Κατά την προσέλευση των παιδιών στο χώρο μαζί με τους γονείς η Βένια απαντούσε σε ερωτήματα που απασχολούσαν τους γονείς και πρίν την έναρξη του εργαστηρίου μίλησε στους γονείς για όσα πρόκειται να διαδραματιστούν στο εργαστήρι. Έκανε μια όμορφη εισαγωγή για τη σημασία της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά και πρότεινε στους γονείς βιβλία σχετικά με το θέμα. Τόνισε ιδιαίτερα πως ο δείκτης νοημοσύνης ενός ατόμου δεν έχει καμία σχέση με τη συναισθηματική νοημοσύνη και πως ακόμα κι αν κάποιος έχει χαμηλό δείκτη νοημοσύνης μπορεί να έχει αναπτύξει εξαιρετικά την συναισθηματική του νοημοσύνη.
Η Βένια συγκέντρωσε όλα τα παιδιά μαζί για να γνωριστούν και έκανε μια εισαγωγή στον κόσμο των συναισθημάτων. Ζήτησε απο τα παιδιά να της πούνε ποια συναισθήματα γνωρίζουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και βάλθηκαν να την καταπλήξουν λέγοντας όλο και περισσότερα απο τα συναισθήματα που γνώριζαν.
Μετά το παιχνίδι τους η Βένια τους είπε πως θα παίξουν ένα παιχνίδι με πλαστελίνες.Τα παιδιά μετακινήθηκαν στο κέντρο του χώρου, πήραν τα μαξιλάρια για να καθήσουν και περίμεναν τη Βένια να τους δώσει οδηγίες για το παιχνίδι που θα ακολουθούσε.
Ζητήθηκε από τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα στρογγυλό πρόσωπο με πλαστελίνη και να τοποθετήσουν μάτια και μύτη για αρχή. Αφού θα ολοκλήρωναν το πρώτο σκέλος της κατασκευής θα έπρεπε να φτιάξουν ένα στόμα για το ανθρωπάκι που θα φανέρωνε ένα συναίσθημα της επιλογής τους.
Η επεξεργασία της πλαστελίνης άρχισε και οι μικροί μας φίλοι άρχισαν να σκέφτονται και να δημιουργούν πρόσωπα που φανέρωναν συναισθήματα όπως η χαρά, η λύπη, ο φόβος, ο θυμός, η έκπληξη και πολλά άλλα.
Μετά το παιχνίδι συναισθημάτων με την πλαστελίνη η Βένια μοίρασε στα παιδιά μια σελίδα με σκίτσα απο διάφορες καθημερινές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ένα παιδί.Όλες οι δραστηριότητες ήταν γνώριμες στα παιδιά καθώς περιελάμβαναν το κολύμπι, το διάβασμα, την ζωγραφική, το ποδήλατο και άλλα. Η Βένια ζήτησε απο τα παιδιά να χρωματίσουν μόνο όσα τους άρεσει να κάνουν στην καθημερινότητά τους.
Μοιράστηκαν μαρκαδόροι στα παιδιά και η επιλογή των αγαπημένων τους δραστηριοτήτων άρχισε.
Στο τελευταίο σκέλος της δραστηριότητας το κάθε παιδί σηκώθηκε και είπε ποιές είναι οι αγαπημένες του δραστηριότητες.
Σύμφωνα με όσα μας είπε η Βένια ήταν πολύ σημαντικό βήμα, που το κάθε παιδί σηκώθηκε και μίλησε στην ολομέλεια, που είχε το θάρρος και την αυτοπεποίθηση να εκθέσει τον εαυτό του και τις προτιμήσεις του μπροστά στο κοινό.
Στο τέλος του εργαστηρίου η Βένια έγραψε στα χαρτιά των παιδιών ένα μεγάλο άριστα για τη συμμετοχή τους και την εξαιρετική τους συνεργασία.
Κατά την αποχώρηση των παιδιών η Βένια ήρθε σε επαφή με τους γονείς και τους εξέθεσε τις εντυπώσεις της απο το εργαστήρι.Επίσης, έδωσε πολύτιμες συμβουλές σε όσους γονείς το ζήτησαν.
Σε κεντρικό σημείο του καταστήματος υπήρχε μια σειρά εκπαιδευτικών βιβλίων που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη, για όσους γονείς ήθελαν να έρθουν σε επαφή με βιβλία αυτού του είδους.
Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου πραγαματοποιήθηκε στο χώρο μας ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 4-7 ετών απο τη Δρ. Παιδοψυχολογίας Βένια Κουτσομπίνα. Κατά την προσέλευση των παιδιών στο χώρο μαζί με τους γονείς η Βένια απαντούσε σε ερωτήματα που απασχολούσαν τους γονείς και πρίν την έναρξη του εργαστηρίου μίλησε στους γονείς για όσα πρόκειται να διαδραματιστούν στο εργαστήρι. Έκανε μια όμορφη εισαγωγή για τη σημασία της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά και πρότεινε στους γονείς βιβλία σχετικά με το θέμα. Τόνισε ιδιαίτερα πως ο δείκτης νοημοσύνης ενός ατόμου δεν έχει καμία σχέση με τη συναισθηματική νοημοσύνη και πως ακόμα κι αν κάποιος έχει χαμηλό δείκτη νοημοσύνης μπορεί να έχει αναπτύξει εξαιρετικά την συναισθηματική του νοημοσύνη.
Η Βένια συγκέντρωσε όλα τα παιδιά μαζί για να γνωριστούν και έκανε μια εισαγωγή στον κόσμο των συναισθημάτων. Ζήτησε απο τα παιδιά να της πούνε ποια συναισθήματα γνωρίζουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και βάλθηκαν να την καταπλήξουν λέγοντας όλο και περισσότερα απο τα συναισθήματα που γνώριζαν.
Μετά το παιχνίδι τους η Βένια τους είπε πως θα παίξουν ένα παιχνίδι με πλαστελίνες.Τα παιδιά μετακινήθηκαν στο κέντρο του χώρου, πήραν τα μαξιλάρια για να καθήσουν και περίμεναν τη Βένια να τους δώσει οδηγίες για το παιχνίδι που θα ακολουθούσε.
Ζητήθηκε από τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα στρογγυλό πρόσωπο με πλαστελίνη και να τοποθετήσουν μάτια και μύτη για αρχή. Αφού θα ολοκλήρωναν το πρώτο σκέλος της κατασκευής θα έπρεπε να φτιάξουν ένα στόμα για το ανθρωπάκι που θα φανέρωνε ένα συναίσθημα της επιλογής τους.
Η επεξεργασία της πλαστελίνης άρχισε και οι μικροί μας φίλοι άρχισαν να σκέφτονται και να δημιουργούν πρόσωπα που φανέρωναν συναισθήματα όπως η χαρά, η λύπη, ο φόβος, ο θυμός, η έκπληξη και πολλά άλλα.
Μετά το παιχνίδι συναισθημάτων με την πλαστελίνη η Βένια μοίρασε στα παιδιά μια σελίδα με σκίτσα απο διάφορες καθημερινές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ένα παιδί.Όλες οι δραστηριότητες ήταν γνώριμες στα παιδιά καθώς περιελάμβαναν το κολύμπι, το διάβασμα, την ζωγραφική, το ποδήλατο και άλλα. Η Βένια ζήτησε απο τα παιδιά να χρωματίσουν μόνο όσα τους άρεσει να κάνουν στην καθημερινότητά τους.
Μοιράστηκαν μαρκαδόροι στα παιδιά και η επιλογή των αγαπημένων τους δραστηριοτήτων άρχισε.
Στο τελευταίο σκέλος της δραστηριότητας το κάθε παιδί σηκώθηκε και είπε ποιές είναι οι αγαπημένες του δραστηριότητες.
Σύμφωνα με όσα μας είπε η Βένια ήταν πολύ σημαντικό βήμα, που το κάθε παιδί σηκώθηκε και μίλησε στην ολομέλεια, που είχε το θάρρος και την αυτοπεποίθηση να εκθέσει τον εαυτό του και τις προτιμήσεις του μπροστά στο κοινό.
Στο τέλος του εργαστηρίου η Βένια έγραψε στα χαρτιά των παιδιών ένα μεγάλο άριστα για τη συμμετοχή τους και την εξαιρετική τους συνεργασία.
Κατά την αποχώρηση των παιδιών η Βένια ήρθε σε επαφή με τους γονείς και τους εξέθεσε τις εντυπώσεις της απο το εργαστήρι.Επίσης, έδωσε πολύτιμες συμβουλές σε όσους γονείς το ζήτησαν.
Σε κεντρικό σημείο του καταστήματος υπήρχε μια σειρά εκπαιδευτικών βιβλίων που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη, για όσους γονείς ήθελαν να έρθουν σε επαφή με βιβλία αυτού του είδους.