Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡ. ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΒΕΝΙΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΙΝΑ

"ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΜΕΣΩ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ"

Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου πραγαματοποιήθηκε στο χώρο μας ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 4-7 ετών απο τη Δρ. Παιδοψυχολογίας Βένια Κουτσομπίνα. Κατά την προσέλευση των παιδιών στο χώρο μαζί με τους γονείς η Βένια απαντούσε σε ερωτήματα που απασχολούσαν τους γονείς και πρίν την έναρξη του εργαστηρίου μίλησε στους γονείς για όσα πρόκειται να διαδραματιστούν στο εργαστήρι. Έκανε μια όμορφη εισαγωγή για τη σημασία της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης στα παιδιά και πρότεινε στους γονείς βιβλία σχετικά με το θέμα. Τόνισε ιδιαίτερα πως ο δείκτης νοημοσύνης ενός ατόμου δεν έχει καμία σχέση με τη συναισθηματική νοημοσύνη και πως ακόμα κι αν κάποιος έχει χαμηλό δείκτη νοημοσύνης μπορεί να έχει αναπτύξει εξαιρετικά την συναισθηματική του νοημοσύνη.
Η Βένια συγκέντρωσε όλα τα παιδιά μαζί για να γνωριστούν και έκανε μια εισαγωγή στον κόσμο των συναισθημάτων. Ζήτησε απο τα παιδιά να της πούνε ποια συναισθήματα γνωρίζουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και βάλθηκαν να την καταπλήξουν λέγοντας όλο και περισσότερα απο τα συναισθήματα που γνώριζαν.
Μετά το παιχνίδι τους η Βένια τους είπε πως θα παίξουν ένα παιχνίδι με πλαστελίνες.Τα παιδιά μετακινήθηκαν στο κέντρο του χώρου, πήραν τα μαξιλάρια για να καθήσουν και περίμεναν τη Βένια να τους δώσει οδηγίες για το παιχνίδι που θα ακολουθούσε.

Ζητήθηκε από τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα στρογγυλό πρόσωπο με πλαστελίνη και να τοποθετήσουν μάτια και μύτη για αρχή. Αφού θα ολοκλήρωναν το πρώτο σκέλος της κατασκευής θα έπρεπε να φτιάξουν ένα στόμα για το ανθρωπάκι που θα φανέρωνε ένα συναίσθημα της επιλογής τους.
Η επεξεργασία της πλαστελίνης άρχισε και οι μικροί μας φίλοι άρχισαν να σκέφτονται και να δημιουργούν πρόσωπα που φανέρωναν συναισθήματα όπως η χαρά, η λύπη, ο φόβος, ο θυμός, η έκπληξη και πολλά άλλα.



Μετά το παιχνίδι συναισθημάτων με την πλαστελίνη η Βένια μοίρασε στα παιδιά μια σελίδα με σκίτσα απο διάφορες καθημερινές δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ένα παιδί.Όλες οι δραστηριότητες ήταν γνώριμες στα παιδιά καθώς περιελάμβαναν το κολύμπι, το διάβασμα, την ζωγραφική, το ποδήλατο και άλλα. Η Βένια ζήτησε απο τα παιδιά να χρωματίσουν μόνο όσα τους άρεσει να κάνουν στην καθημερινότητά τους.
Μοιράστηκαν μαρκαδόροι στα παιδιά και η επιλογή των αγαπημένων τους δραστηριοτήτων άρχισε.


















Στο τελευταίο σκέλος της δραστηριότητας το κάθε παιδί σηκώθηκε και είπε ποιές είναι οι αγαπημένες του δραστηριότητες.
Σύμφωνα με όσα μας είπε η Βένια ήταν πολύ σημαντικό βήμα, που το κάθε παιδί σηκώθηκε και μίλησε στην ολομέλεια, που είχε το θάρρος και την αυτοπεποίθηση να εκθέσει τον εαυτό του και τις προτιμήσεις του μπροστά στο κοινό.
Στο τέλος του εργαστηρίου η Βένια έγραψε στα χαρτιά των παιδιών ένα μεγάλο άριστα για τη συμμετοχή τους και την εξαιρετική τους συνεργασία.
Κατά την αποχώρηση των παιδιών η Βένια ήρθε σε επαφή με τους γονείς και τους εξέθεσε τις εντυπώσεις της απο το εργαστήρι.Επίσης, έδωσε πολύτιμες συμβουλές σε όσους γονείς το ζήτησαν.
Σε κεντρικό σημείο του καταστήματος υπήρχε μια σειρά εκπαιδευτικών βιβλίων που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη, για όσους γονείς ήθελαν να έρθουν σε επαφή με βιβλία αυτού του είδους.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ (DRAMA THERAPY)

"ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ"

Το θέμα που ασχοληθήκαμε στο εργαστήρι Δημιουργικής έκφρασης δεν ήταν άλλο απο τις καιρικές συνθήκες.
Πως γνωρίζουμε τι καιρό θα κάνει; Ποιός μας λέει τον καιρό; Πως γίνονται οι προβλέψεις του καιρού;
Αυτές και άλλες τόσες ερωτήσεις μας απασχόλησαν και κάναμε ότι μπορούσαμε για να τις απαντήσουμε.
Η παρακολούθηση ενός δελτίου καιρού άρεσε πολύ στα παιδιά.Τους ήταν ιδιαίτερα οικείο, καθώς καθημερινά παρακολουθούν αντίστοιχα δελτία καιρού στην τηλεόραση.Εξηγήσαμε πως οργανώνεται ένα δελτίο καιρού, ποιές είναι οι πληροφορίες που μας δίνει και πως οι μετεωρολόγοι μελετούν τα καιρικά φαινόμενα.
Απο τη θεωρία περάσαμε σύντομα στην πράξη ετοιμάζοντας ένα παιχνίδι προσποίησης. Θα κάναμε το δικό μας δελτίο καιρού και θα γινόμασταν για λίγο μικροί μετεωρολόγοι.
Ο χάρτης της Ελλάδος αναρτήθηκε στον πίνακα και οι διευκρινίσεις για το πως θα παίξουμε δόθηκαν. Οι μικροί μετεωρολόγοι ανυπομονούσαν να κάνουν το δελτίο καιρού τους.Χωρίς κείμενο, αλλά με έμπνευση και αυθορμητισμό τα παιδιά μας ένα προς ένα παρουσίασαν το δικό τους δελτίο καιρού, γεμάτα με πληροφοριες για τη θερμοκρασία, τους ανέμους, την ηλιοφάνεια, τις καταιγίδες και όλα τα καιρικά φαινόμενα που γνώριζαν.





Μετά τα δελτία καιρού χαλαρώσαμε παίζοντας τις αγαπημένες μας μουσικές καρέκλες μα με λίγο διαφορετικό τρόπο. Η μουσική που χρησιμοποιήσαμε για το παιχνίδι ήταν ήχοι απο διάφορα καιρικά φαινόμενα που μάθαμε, όπως η βροχή, ο άνεμος, η βροντή και άλλα κάνοντας το παιχνίδι μας μοναδικά όμορφο.





Το τελευταίο παιχνιδάκι μας ήταν ένα παιχνίδι ταχύτητας.Ποιός θα ανταποκριθεί πιο γρήγορα στις εντολές του πάνω κάτω; Ποιός θα μπερδευτεί και θα χάσει;Ποιός τελικά θα είναι ο πιο γρήγορος;
Διασκεδάσαμε, γελάσε, μπερδευτήκαμε, ξεμπερδευτήκαμε και αναδείξαμε και νικητή.



Στο τελευταίο σκέλος της συνάντησης ασχοληθήκαμε όπως πάντα με τη δραματοποίηση. Το βιβλίο που μας ενέπνευσε ήταν ο μύθος της Δήμητρας και της Περσεφόνης, που στόχο είχε να μας μάθει τις εναλλαγές των εποχών και πως αυτές συνέβαιναν σύμφωνα με τη μυθολογία μας.
Οι ρόλοι μας κατανεμήθηκαν και η δραματοποίηση του βιβλίου έγινε με επιτυχία,με τους μικρούς μας φίλους να γίνονται εξαιρετικοί ηθοποιοί......

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΡΟΤΑΣΗ

"ΑΛΦΑΒΗΤΑ"
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ "ΕΞΥΠΝΟΥΛΗΣ"

Το παιχνίδι του Εξυπνούλη "Αλφαβήτα" είναι ένα διασκεδαστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά ηλικίας 3 ετών και άνω. Περιέχει πολύχρωμες εικονογραφημένες κάρτες σε δύο γλώσσες για την πρώτη προσέγγιση της αλφαβήτας και της αγγλικής γλώσσας με ευχάριστο τρόπο. Μέσα από τις χαρούμενες εικόνες το παιδί μαθαίνει την αλφαβήτα αλλά και τον ήχο των γραμμάτων. Το παιχνίδι διαθέτει μέθοδο αυτοδιόρθωσης που επιτρέπει στο παιδί να ελέγξει μόνο του τη σωστή απάντηση, χωρίς τη βοήθεια ενήλικα. Ένα διασκεδαστικό ταξίδι στον κόσμο της αλφαβήτας στο οποίο το παιδί δοκιμάζει τον εαυτό του ή συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια προκαλώντας φίλους και συγγενείς.

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ)

"ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΒΥΘΙΣΗΣ - ΕΠΙΠΛΕΥΣΗΣ ,ΟΙ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΒΥΘΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΡΟΦΟΥΣΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ"


Το πρώτο εργαστήρι των μικρών επιστημόνων έγινε και τα παιδιά άρχισαν να σκέφτονται σαν επιστήμονες, αναζητώντας το πως και το γιατί για όλα τα φαινόμενα που συμβαίνουν γύρω μας.

Το πρώτο θέμα που ασχοληθήκαμε ήταν το φαινόμενο της βύθισης και της επίπλευσης. Με  οδηγό μια γυάλα με νερό και διάφορα αντικείμενα είπαμε να πειραματιστούμε και να δούμε τελικά ποιά αντικείμενα επιπλέουν και ποια βυθίζονται στο νερό.




 Το πρώτο βήμα ήταν να συλλέξουμε τα αντικείμενα που θα συμμετείχαν στο πείραμα.Ξύλινα αντικείμενα, πλαστικά,χάρτινα και κάθε λογής υλικό συγκεντρώθηκε στο τραπέζι μας απο τα ίδια τα παιδιά, όπου ανυπομονούσαν να τα ρίξουν μέσα στο νερό.

 Αναγκαίο βήμα πριν ξεκινήσει το πείραμα ήταν η καταγραφή και η πρόβλεψη.
Στον πίνακά μας καταγράψαμε ένα προς ένα τα αντικείμενα που είχαμε συγκεντρώσει και δίπλα γράψαμε τις προβλέψεις μας για το αν τα αντικείμενα θα βυθιστούν ή όχι.
Κρατήσαμε και μια στήλη ελεύθερη δίπλα απο τις προβλέψεις ,ώστε να καταγράψουμε στο τέλος του πειράματος τα αποτελέσματα και να διαπιστώσουμε εάν προβλέψαμε σωστά ή λάθος.

 Τα παιδιά μας άρχισαν το πείραμά τους ρίχνοντας τα αντικείμενα στη γυάλα με το νερό και παρατηρούσαν με μεγάλη προσοχή αν το αντικείμενο που έριξαν βυθίστηκε ή όχι.
Κάθε φορά που κάποιο αντικείμενο βυθίζονταν ή επέπλεε έτρεχαν στον πίνακά μας για να το καταγράψουν.





Το νερό βάφτηκε μπλε και η περιέργειά τους έγινε ακόμη μεγαλύτερη. Γιατί έγινε μπλε το νερό; Τι θα ρίξουμε μέσα; Είναι η θάλασσα ή λιμνούλα;
Το επόμενο πείραμα - παιχνίδι ήταν να φτιάξουμε βαρκούλες τις οποίες θα βάζαμε να επιπλεύσουν στη γυάλα μας.


Πολύχρωμες βαρκούλες ετοιμάστηκαν απο τα παιδιά και διακοσμήθηκαν με το γούστο τους.Οι βαρκούλες μπήκαν στο νερό και έκαναν το ταξίδι τους στη λιμνούλα, μα ύστερα απο λίγη ώρα το χαρτί βρέχτηκε και η βαρκούλα άρχισε να μπάζει νερά και να βυθίζεται.Εκεί θυμηθήκαμε το προηγούμενο πείραμα και τον πίνακα που φτιάξαμε και διαπιστώσαμε για ακόμη μια φορά οτι το χαρτί είναι ένα υλικό που δεν επιπλέει για πολύ ώρα στο νερό.



 Λίγο πριν το τέλος της ομάδας μας τα παιδιά σκέφτηκαν να παίξουμε ένα ελεύθερο παιχνίδι με το νερό.Θέλησαν να φτιάξουν νερόφουσκες και να τις σκάσουν. Φυσικά, δεν τους χαλάσαμε το χατίρι και μετά απο λίγο η επιθυμία τους πραγματοποιήθηκε.
Φουσκώσαμε τα μπαλόνια με νερό και βγήκαμε στο πεζοδρόμιο, όπου με πολλά γέλια ρίξαμε τις νερόφουσκες στο δρόμο!!!!

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΠΡΟΓΡΑΦΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

"ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ, ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣ."


Οι μικροί μαθητές κατέφτασαν για το εργαστήρι στην ώρα τους και άλλο ένα δημιουργικό απόγευμα άρχισε, με κεντρικό θέμα τον τρύγο και τη βροχή.
Τα παιδιά ρώτησαν τι ακριβώς σημαίνει τρύγος και ο ορισμός βρέθηκε πάνω στο γραφείο, ώστε να τον μάθουμε.Έγινε μια όμορφη προσπάθεια προανάγνωσης από τα παιδιά και σε πολύ λίγο χρόνο όχι μόνο είχαν καταλάβει την έννοια του τρύγου, αλλά τον έμαθαν σχεδόν απέξω.



Το πρώτο φύλλο εργασίας περιελάμβανε το λεξιλόγιο του τρύγου.Τα παιδιά βλέποντας τις εικόνες αναγνώρισαν όλες τις λέξεις που είναι σχετικές με τον τρύγο και σε πρώτη φάση τις ζωγράφισαν με πολύ τέχνη και φαντασία,δίνοντας χρώμα στο άχρωμο χαρτί.


Αφού ολοκληρώσαμε την καλλιτεχνική δραστηριότητα,ασχοληθήκαμε με την προγραφή.Ζητήσαμε απο τα παιδιά να γράψουμε κάτω από κάθε λέξη,ξανά τη λεξούλα με τα δικά τους χεράκια.Τα πιο μεγάλα παιδάκια τα κατάφεραν μόνα τους, μα στα πιο μικρά χρειάστηκε και η δική μας βοήθεια, ώστε να μάθουμε πως να δουλεύουμε σωστά το χεράκι μας.



 Για να ξεκουραστούμε βγάλαμε στο τραπέζι τα εργαλεία της πλαστελίνης για να φτιάξουμε όμορφες κατασκευές.Η ώρα της πλαστελίνης είναι μια απο τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών καθώς αναπτύσσουν τη φαντασία τους, εξασκούν τη λεπτή κινητικότητα των χεριών τους και αναπτύσσεται η κιναισθητική νοημοσύνη τους. Τα πιο πρωτότυπα σχέδια δημιουργήθηκαν και τα παιδιά μάζεψαν δυνάμεις για την επόμενη προγραφική δραστηριότητα.





Το σταυρόλεξο του τρύγου και το αρκουδάκι στη βροχή ήταν τα επόμενα φύλλα εργασίας που ασχοληθήκαμε. Γράψαμε τις λέξεις του τρύγου συμπληρώνοντας το σταυρόλεξο και μάθαμε τις πλάγιες γραμμούλες μέσα απο τη βροχή.





Φτάνοντας στο τέλος της ομαδούλας μας μάθαμε την έννοια της σειροθέτησης μέσα απο ένα φύλλο εργασίας που περιελάμβανε καλάθια για να μαζέψουμε τα σταφυλάκια μας.Η δουλειά που έπρεπε να κάνουν τα παιδιά ήταν να κόψουν με το ψαλίδι τα καλάθια και να τα τοποθετήσουν με σειρά από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο.
Η δραστηριότητα της χαρτοκοπτικής και της σειροθέτησης άρεσε πολύ στα παιδιά και σε εμάς το ίδιο.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ

"Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΘΡΟΥΜΠΑ"

"Ποιό είναι το Μεγάλο Κόλπο του Τουρλού Αχταρμά;
Πόσο αχόρταγος μπορεί να γίνει ο Βοναπάρτης;
Ποιός είναι ο χειρότερος εφιάλτης της Δόνα Μόνα;
Τι κάνει την Ντονατέλα Ντορεμί να βράζει από θυμό;
Ήταν λογικός ο Αριστοτέλης;
Θα σώσει τη φήμη του Κουκουτσιού ο καπετάν Νικολής Καντηλίτσας;
Ποιό είναι το Παράδοξο του Κουρέα;
Είναι ο Μά-κι  Γκά-ντε-μά-κι στ΄αλήθεια άτυχος;
Πόσες ελιές Καλαμών μπορεί να φάει ο Ολιβιέ Καλαμόν;
Άξιζε ο Ερμής Γρηγοριάδης το κύπελλο της Φόρμουλα 1;
Τι σχέση έχει η Μαύρη Θρούμπα με τους μετεωρίτες;
Πόσοι Πυθαγόρες ζουν στο παλάτι της Καστανιέτα;
Πότε θα βγάλει ο Δον Χουάν Κάρλος Ντε Χαμονιμπέρικο τις ωτοασπίδες του;
Ντάζ Ασημάκης Λαδόκολλας σπικ ίνγκλις;
Πώς έμαθε ο Φερνάν Κρουτόν την αυθεντική συνταγή για τα σουτζυκάκια και το γιαουρτλού κεμπάπ;
Πού κρύβει ο Μοχάμπε Μαμακίτα τις ελιές;
Τι σκέφτηκε ο Τζόρτζ Μπουλ;
Ποιός μπορεί να προβλέψει το πεπρωμένο;
Μπορεί η λογική να εξηγήσει τα πάντα;
Ποιός <<έφαγε >> τη Μαύρη Θρούμπα;

Ο μονόφθαλμος μαθηματικός Οκτάβιο Παζλ καλείται να λύσει το γρίφο της εξαφάνισης της μίας και μοναδικής Μαύρης Θρούμπας.Σύμμαχοί του, η λογική και το μαθηματικό του δαιμόνιο.
Θα τα καταφέρει;

Κείμενο και εικονογράφηση: Λέλα Στρούτση
Εκδόσεις: Κέδρος

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΥΘΩΝΙΑΣ "ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ"

"ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΗΣ ΠΥΘΩΝΙΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΜΑΣ"

Το Σάββατο που μας πέρασε άλλο ένα εργαστήρι Πυθωνίας πραγματοποιήθηκε με καθοδηγήτρια τη συγγραφέα Αριάδνη Δάντε.
Λίγο πριν τις 09 και 15 το πρωί πέρασε το κατώφλι του Φουρφουριού για ακόμη μια φορά η πάντα χαμογελαστή και αισιόδοξη συγγραφέας μας. Η ενέργειά της αξιοζήλευτη και τα χέρια της γεμάτα με υλικό για τους μικρούς εξερευνητές της Πυθωνίας.
Ανυπομονούσε να μαζευτούν τα παιδιά και να ξεκινήσουν το μαγικό ταξίδι τους στον προγραμματισμό και σε άλλες τόσες έννοιες της πληροφορικής ,που μέσα απο τα βιβλία της φαίνονται παιχνιδάκι ,ακόμη και σε όλους εμάς που δεν είμαστε σχετικοί με το αντικείμενο.
Στις 09 και 30 άρχισε η προσέλευση των παιδιών και μια ξεχωριστή αγκαλιά και ένα ζεστό φιλί περίμενε το καθένα τους απο την Αριάδνη.
Ο χώρος γνώριμος για όλα τα παιδιά που με μαθηματική ακρίβεια κάθισαν στις θέσεις τους, άνοιξαν τα βιβλία τους και περίμεναν ν΄αρχίσει το εργαστήρι τους.
Ο υπολογιστής άνοιξε και οι όμορφες εικόνες της Πυθωνίας φανερώθηκαν μπροστά τους. Το λιοντάρι, η καμηλοπάρδαλη, ο Απόστολος, η θεία Μνήμη και άλλοι τόσοι έκαναν την εμφάνισή τους. Ήδη απο το πρώτο εργαστήρι τα παιδιά είχαν γνωρίσει τους χαρακτήρες, οπότε πέρασαν αμέσως στην πρώτη τους αποστολή.
Ο χαρακτήρας που ασχολήθηκαν σ΄αυτό το εργαστήρι ήταν η καμηλοπάρδαλη που στόχο της είχε να μας μάθει την έννοια των πολλών πραγμάτων. Οι κάρτες μοιράστηκαν στα παιδιά και η συζήτηση άρχισε.Με απλό και συνάμα μαγικό τρόπο οι έννοιες ξεπηδούσαν μέσα απο τα γραφικά, τις κάρτες, τα παιχνίδια και ο κόσμος της πληροφορικής φανερώθηκε μπροστά τους. Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν αξιοσημείωτη.



Τα φύλλα εργασίας με την καμηλοπάρδαλη βγήκαν στο τραπέζι και όλα τα παιδιά βάλθηκαν να κάνουν τις εργασίες τους με χαρά. Ταυτόχρονα ο υπολογιστής τους βοηθούσε να αποκρυπτογραφήσουν τα μηνύματα της καμηλοπάρδαλης.
Το τελευταίο στάδιο του εργαστηρίου έφτασε και η Αριάδνη έδωσε οδηγίες στα παιδιά πως να κόψουν τις κάρτες τους, τις οποίες θα βάλουν στο φάκελό τους για να χρησιμοποιήσουν την επόμενη φορά, στο νέο τους ταξίδι.

Η συνάντηση των παιδιών έκλεισε με θερμές αγκαλιές, χαμόγελα και γλυκά φιλιά στην αγαπημένη τους δασκάλα που έθεσε ως στόχο να τα κάνει ξεφτέρια...

Ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα και φίλη Αριάδνη Δάντε για το πρωτότυπο αυτό εργαστήρι που έχουμε φέτος τη χαρά να φιλοξενούμε στο χώρο μας και ανυπομονούμε να υλοποιήσουμε όλες αυτές τις όμορφες δράσεις που έχουμε κατά νου.